Sider

fredag den 15. april 2011

Overfaldet

Skulle bare lige hente is-pinde pinde i Panduro på vej hjem,
da jeg mellem reolerne blev overfaldet
- af bla. klistermærker, fint bånd og små manillamærker i poser . . .
Hmm . . . . farligt sted ;0)

 
Her til aften er der blevet lavet en stor portion nyt marmelade af sidste års bær
alm jordbær, skovjordbær, ribs og rabarber . . .  uhmmm
imens har mellemste bagt en stor portion af hendes berømte cookies 
til fejring af mormors's fødselsdag i morgen
og nej det er ikke dronningen, der er vores mormor ;0)
Er det snyd at bruge syltesukker? - det er ihverttilfald nemt ;0)

5 kommentarer:

  1. Hvor er det sjovt, klistermærkerne med de små søde "bamser" har jeg fra et udklip som jeg har gemt, kunne tænke mig at sy nogle af dem op i velour til lækre kramme-bamser, de er så fantastisk søde.
    Havde regnet med at skulle på tøse-hygge-tur på tirsdag bl.a. til Panduro, men ved sørme ikke om jeg tør nu, hvor jeg har læst at hylderne overfalder én ;o)

    Rigtig god weekend
    Knus Jill

    SvarSlet
  2. Hvorfor skulle det dog være snyd... Nej snyd er at hælde det "købte" marmelade på andre glas og sige det er hjemme lavet !! Syltesukker er BARE NEMT :o)) Go´weekend..

    SvarSlet
  3. Jill: hvis I er flere går det nok ;0)
    Frk. Lehmann: nemlig ;0)

    SvarSlet
  4. Panduro er et rigtig farligt sted, den slags overfald bliver jeg også altid ramt af når jeg besøger dem ;o)

    SvarSlet
  5. Uhmm Ser lækkert ud..
    Bliver man overfaldet i Panduro?? der må jeg ud - trænger til at bliver overfaldet med disse lækkerier du viser her..:0)

    SvarSlet