Sider

torsdag den 28. april 2011

Have-billeder

Har for travlt med alt mulig andet end håndarbejde for tiden,
- arbejde feks og haven, blogge, sammenligne køkkenmaskiner på nettet og meget mere ;0)
men I kan da lige få et par billeder fra haven her til aften.

Min lyserøde rhododendron og søjlekirsebærtræet er sprunget ud
- så vakre de er ♥♥
og et par indkøbte lyserøde sommerblomster
ja ja ved godt, det er for tidligt, men ku' ikke la' vær.
- og et nyt lille fugle-hus, som dog vist er mest til pynt ♥♥

5 kommentarer:

  1. Looks beautiful! I've been gardening, too. And as for the mixer in the kitchen? Get the most powerful Kitchenaid... I love mine, but you need the strongest engine! I make a lot of bread, and mine (not the most powerful) is feeling its age.

    SvarSlet
  2. Så fint :) jeg venter på mit japanske kirsebærtræ - det er lige på trapperne :)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud. Vi må håbe, at foråret viser sig fra sin gode side lidt endnu.
    God lørdag til dig.
    Pia

    SvarSlet
  4. Super flotte billeder - glæder mig til at følge med på din blog:)
    /Hanne Bente

    SvarSlet
  5. Ja det er bare så super skønt og mange farver i haven lige nu - elsker denne årstid ♥♥
    Velkommen til, Hanne Bente ;0)

    SvarSlet