Sider

lørdag den 23. april 2011

Gode råd søges . . .

Har hverken fødselsdag el andet men . . .
Jeg ønsker mig :
Billederne lånt på div hjemmesider
Fornuften siger:

eller nærmere . . .  ekspedienten anbefaler,
og jeg kan jo godt høre fornuften, i det han siger.
Men den anden er da pænere ;0)

Vores forbrug er til forskellige kage-dej (muffins mm),
 og der skulle Kitchenaid sagtens kunne være med.
Vi laver ikke rugbrød, men blot alm. bolledej og lign,´
og det er der tvivlen opstår
- er motoren kraftig nok til det?
Ikke til kæmpe portioner, bare alm størrelser - til 16-20 boller ad gangen
Ville også gerne kunne bruge kødhakkeren,
bla. til leverpostej.

Er der nogen, der har erfaringer nogen af disse?
eller andre modeller?

9 kommentarer:

  1. Hej
    Jeg har en Kitchen aid og jeg elsker den......
    Den er super god til boller/brød dej. Jeg har ikke kødhakker til min..men har desuden en Kitchen aid blender og den er også super god.
    KH Hanne

    SvarSlet
  2. Jeg læser lige med her. Ønsker mig også en Kitchen aid. Jeg vil primært bruge den til brød/boller.....

    SvarSlet
  3. Åh, den er bare for god.Køb den, og nyd den.
    Jeg bruger min dagligt, har haft den i ca. 6 mdr.bruger den til brød, også 1.dag til mit rugbrød, da jeg også fik den noget større glasskål bruger jeg den til rugbrødet.Ligeledes har jeg råkost apperatet, som bruges dagligt, gulerodssalat er et must for mig.
    Jeg fik den helt fantastiske kogebog med til min kitchen aid, som er købt på nettet.
    Gør det, altså køb den, og glæd dig.
    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
  4. Min søster og jeg har hver en kitchen aid. Hun kalder sin "kæresten", og jeg kalder min "elskeren Julio".
    Jeg havde også min tvivl, og fornuften sad jo på den ene skulder og fortalte om pris, hakke mm....men designet vandt!
    Jeg bliver så glad, når jeg ser den røde elsker stå klar i køkkenet hver dag :-)
    Lene

    SvarSlet
  5. Jeg har også en af slagsen. Jeg faldt for designet. De andre køkkenmaskiner på markedet er grimmme og klodsede, men Kitchen aiden er skøn. Jeg har kødhakkeren, og vi laver mange leverpostejer. Det er den super til. Derudover syntes jeg den er god til at piske og jeg laver også boller. Motoren er stærk nok til det vi almindelig køkkenkoner skal bruge den til. Jeg har lige investeret i en ismaskine og glæder mig til at få den taget i brug. Så alt i alt er jeg superglad for min maskine.

    SvarSlet
  6. Ingen tvil :Kitchenaid!!!
    Den er vakker i tilegg til god funksjon.
    Jeg har 4 års erfaring med Kitchenaid.
    Helt topp

    SvarSlet
  7. Tusind tak alle - tænker lidt videre, men lar' jer høre hvad jeg bestemmer mig for ;0)

    SvarSlet
  8. Jeg har haft en knaldrød Kitchen Aid i en måned nu og er total hooked på den. Jeg har indtil videre kun bagt boller og kager (men det er nu også det den var tiltænkt mest).

    SvarSlet
  9. Jeg har også en rød Kitchenaid, og vi er meget glade for den. Det er rigtigt at tilbehøret er rasende dyrt, men fordelen er med denne smukkert, at den kan jo STÅ FREMME fordi den er pæn. Den anden ville man måske stille væk, og fordi den er stor og tung og står nederst så er det nogle gange nemmere at gøre det hele manuelt end at slæbe skidtet frem. Men når den står fremme, på hæderspladsen på køkkenbordet og skinner så..... :)

    SvarSlet