Sider

mandag den 25. april 2011

Påske-haven

Så er vi næsten igennem hele haven - første omgang i år
 Tager lige et lille nap mere idag.

Men i og omkring pavillonen er der gjort fint.
Liggestole, havebord mm er fundet frem fra gemmerne.
Roserne er flyttet herfra til et nyt sted
- syntes græsslåmaskine kom lige lovlig tæt på ind i mellem
Der er istedet plantet lidt nyt
- lyserøde floks og nogle fine også lyserøde liljer fra Bilka

En ny lille opstilling på bænken med bla. min nye engel fra Kri-stense i Års
og et lille fuglebur fra Netto

Hundene nyder også det dejlige vejr, og elsker når vi er i haven hele dagen ;0)
Her et billede af de nye roser og de nyklippede lavendler
- ser noget bart ud nu, men håber det blir godt ;0)
Roserne er alle lyserøde / rosa
(ja ved det godt . . . men æælsker den farve)
Der er Jacques Cartier, Comte de Chambord, Mary Rose & Sharifa Asma

Basilium, klokkerankerne og meget andet hygger sig stadig i drivhuset.
De bliver plejet med vand og gødning, og nu begynder der at ske en masse.

 

8 kommentarer:

  1. Tusind tak fordi du har lagt dig til som fast læser hos mig....så fandt jeg vej til dig og her bliver jeg gerne. Dejlige billeder og gode ideer du har :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en fed og lækker have du har, er vild med lysthuset, det ser så hyggeligt ud.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  3. Det ser bare så hyggeligt ud ved dig. Klem Betina

    SvarSlet
  4. Takker . . . her er hyggeligt, men en forholdsvis ny have, så her er stadig lidt åbent ♥♥♥
    Men med lidt nyt af og til bliver her vel fyldt op en gang ;0)
    Og så har jeg lige lært at lave hjerter ♥♥♥

    SvarSlet
  5. wauw en lækker have..:0)
    Du modtager hermed en Award.. Håber at du vil deltage.. læs yderligere på min blog..

    SvarSlet
  6. Ahhhh så skøn en have, har vist billederne til min bedre halvdel og gjort ham opmærksom på, at jeg nok ikke kan leve uden sådan et have-hus.
    Den har han tænkt noget over ;o)

    Kram Jill

    SvarSlet
  7. Mor'skaber - den titel fænger da.
    Håndarbejde, hus og have, det vil jeg gerne kigge med på.
    Rigtig fin blog, jeg synes det er svært at nå det hele.
    Men der er utrolig mange dygtige bloggere, og dejligt at sidde og surfe lidt rundt.
    Der kan hurtigt gå en time.
    klem

    SvarSlet