Sider

mandag den 20. august 2012

Tasker

Når en kær kollega har fødselsdag 
må hun selvfølgelig have en taske til sit strikketøj
* * *
Første projekt var denne

men ups havde fået sat den ene strop til hanken forkert bagpå
- uden for knappenåls markeringen istedet for indenfor
Da man ikke pille op uden det ses,
og man ikke kan give en fejl-produktion i gave,
måtte jeg på den igen
- og nu var der jo nye farver at tage af.
Det blev i stedet til denne.

Jeg har også forsøgt mig med denne
mål - ca 20 x 25 cm
hot el. not?
basis for flere?
hvad syntes du?


14 kommentarer:

  1. wauw ...
    fede tasker ... også til regnvejr ...
    er især ret vild med den grønne på midterste billede :O)
    knus♥

    SvarSlet
  2. Ikke nogen dum ide, nogle fine ting du får ud af presenningen.

    SvarSlet
  3. Heldige kollega... Ærgerligt med den gule takse - for den er vild lækker. Jeg håber kollegaen blev glad for den grønne...

    SvarSlet
  4. Yeps hun blev glad - heldigvis for den ku' jo ikke byttes ;0)

    SvarSlet
  5. Den med den forkerte markering som vil efterlade mærker ,hvis du piller op kan du godt redde. Pil op sy rigtigt på og sæt nogle pyntebånd henover på alle 4 stropper. Så har du camufleret "fejlen" :-)

    SvarSlet
  6. De er rigtig smarte også den lille :)

    SvarSlet
  7. fede tasker- det må være dejligt at have dig som kollega

    SvarSlet
  8. Eii hvor er de flotte hver for sig.. den grønne farve er ta(æ)ske lækker..
    den sidste er da fed.. jeg er ikke en kær kollega men har da fødselsdagi i morgen - tæller det?!! ha ha
    Just joke´ing - altså nej jeg har altå fødselsdag i morgen..
    er de nemme nok at sy i?
    KH Iben

    SvarSlet
  9. Jeg kan godt lide den grønne farve.. så hvorfor ikke lave flere... ha en dejlig dag

    SvarSlet
  10. Hvor er de fine - elsker den grønne farve (:

    - Kit

    SvarSlet
  11. En siger helt sikkert hot hot hot

    SvarSlet
  12. Den er da bare for fed, sådan en kan man da slet ikke undvære.

    Den grønne farve er rigtig fin og passer jo til næsten alt.

    Ha´en dejlig aften
    Knus Susi

    SvarSlet
  13. Jeg er helt vild med dine tasker. Hvor ville jeg dog ønske, at jeg var lige så kreativ som dig!

    Hvad er det for nogle materialer, du bruger til taskerne?

    SvarSlet