Sider

lørdag den 25. august 2012

Masse-produktion

af tasker er igang . . .
Når der er lavet lidt flere, tænker jeg,
der kommer nogle til salg her på bloggen
- med billeder af hver enkelt.
Noget der har interesse?
prisen bliver ca 150 kr pr stk + porto
Har farverne:
rød, orange, gul, blå, grøn(petroleums-agtigt) - alle klare farver
army, sort, sølv/grå og hvid - knap så skrappe farver
Hank dog kun i sort og enkelte i sandfarvet.
Hvilken farve er din favorit?
* * * *
Lige nu laver jeg flest af denne slags:
med lang hank
åben foroven 
mål ca 35 x 35 og 10 cm bund
sort
eller som denne med kort hank
mål 35 x 35 og 10 cm bund
og åben for oven
grøn (petroleums-agtig)
men akkurat lang nok til at have over skulderen


Eller som disse med ombuk / lukning
og lang hank
stadig 35 x 35 og 10 cm bund
(det er dog ikke målene på den på billedet)
sort
Skal dog lige have fat i flere at disse spænder, så den lange hank kan reguleres.
Nogen der kender en hjemmeside, hvor de kan købes?
i plast og sorte
Skal også have eksperimenteret med lynlås lukning.

18 kommentarer:

  1. Orange, gul, sølv og egentlig også alle de andre farver; jeg er vild med taskerne, især dem med lang hank og dem med ombuk

    SvarSlet
  2. Hej Merete. De er vildt flotte. Jeg vil da gerne bestille en i gul med ombuk og sorte hanke, hvis det kan lade sig gøre.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. De er simpelthen for seje - dem kan du sagtens producer flere slag af - Måske interesseret ?

    SvarSlet
  4. Jeg er også helt vilde med dem især dem med de lange hanger.

    SvarSlet

  5. Jeg kunne rigtig godt bruge en rød med ombuk og sorte hanke. Kan jeg bestille det ???
    Kh Hanne

    SvarSlet
  6. hvor er de bare for seje og meget smukt syet

    SvarSlet
  7. Hej Merete.Jeg har fulgt din blog med stor interesse, så nu skal du ha en hilsen. Jeg syns dine tasker er noget så cool og vil gerne bestille 2. Skal lige tænke over farver. Mange søndagshilsner Grit.

    SvarSlet
  8. Hvis man allerede kan bestille vil jeg rigtig gerne bestille en sort med ombuk og og lange hanger :)

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne bestille en med lang hank og ombuk i gul...

    SvarSlet
  10. De er super flotte dine tasker.
    God søndag til dig.
    Klem Lonni.

    SvarSlet
  11. Super dejligt med interessen ...
    Skal nok have farverne in mente på dem i gerne vil have men tænker jeg lægger billeder ud når de er lavet og så kan man bestille derfra ...
    Er i fuld gang men mangler spænder før jeg kan lave dem med lang hank.

    SvarSlet
  12. Hold da op jeg bliver da helt forpustet på dine vegne :O)

    Jeg er vild med den på sidste billede. Lang hank og med klap i sort

    God søndag.
    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  13. Uhh det lyder godt. Så må jeg holde øje når der kommer en i gul og ombuk og lang hank :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  14. Hvor er de dog allertiders de tasker der...den grønne er da simpelhen bare for lækker...god søndag til dig!

    SvarSlet
  15. skønne tasker. Du kan måske finde hanke/spænder i genbrugsen- sportstasker og lign tænker jeg.

    SvarSlet
  16. jeg er aftager til en sort åben taske - lige den taske jeg længe har ledt efter. Kan den laves med regulerbar strop, da den gerne skulle passe med at hænge skråt over skulderen??

    mll@lynggaard,net

    SvarSlet
  17. Hej

    Er det muligt at du vil oplyse mig hvor du har fået fat i presseningen henne da jeg gerne vil lave en selv ? Gerne den sorte ?

    Gitte.frode@live.dk

    SvarSlet
  18. Hej Merete.

    JEg vil gerne bestille en sort med ombuk. Jeg har fulgt din blog siden vi var til din svigerindes fødselsdag. Den er super god.



    Hilsen
    Sanne

    sba@lf.dk

    SvarSlet