Sider

torsdag den 9. august 2012

Sol og sommer

De sidste indlæg har været "forhånds-booket" for
vi har nemlig nydt solen og varmen siden forrige søndag  i Italien
Det var længe ventet og super skønt, 
men lige så dejligt, er det også at være hjemme igen 
* * *
Fotogen har jeg aldrig været, men I får et billede alligevel 
Hvis du også ønsker dig smukke hvide halskæde, som dem jeg har på
- skal du bare tage ca 20kg ekstra på og sole dig på en en luftmadras ;0)


Nu er det slut med at dovne.
Nu skal der laves masser af krea, opdateres på blog og wordfeud,
mens vaskemaskinen snurrer og hus og have fikses.
Godt der er lidt flere feriedag at tage af.
* * *
På et af de obligatoriske markeder så jeg i år for første gang garn.
Købte nu ikke noget for priserne var stort set som her,
og jeg mangler jo ikke ;0)



Efter en lang tur hjemad på 21 timer med masser af vejarbejde
landede vi i morges meget tidligt,
så det blir' skønt med en hel nats søvn i egen seng i nat.
* * *
Turen bød på masser af smukt landskab,
mens lidt garn gled over strikkepindene, 
når det ikke var min tur bag rattet ;0)


4 kommentarer:

  1. Velkommen hjem. Jeg kan se, at I har haft en rigtig dejlig ferie med sol og sommer og tak fordi I har taget lidt af det gode vejr med hjem :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Ja ude godt - men hjemme bedst.. Kom til at savne det sydlige liv - hvor ser det skønt ud..:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  3. Velkommen hjem...
    Og ud hvor er det sjovt at se dine billeder. Genkender mig selv på billedet fra markedet hvor man krampagtig har tasken under armen så ingen stjæler fra den. Og se stranden med stenmolerne bringer lige en masse minder frem. Iøvrigt har jeg samme fine halskæde!
    Garn..det har jeg så aldrig set på marked. Var de ikke til at "prutte" med?

    SvarSlet
  4. Velkommen hjem til det danske sommervejr - det ser godt nok skønt ud, der hvor I har været - da vi var ved Gardasøen i April så jeg også for første gang garn på markedet og konstanterede, at det ikke kunne svare sig at tage med hjem.
    Jeg kan desværre hverken strikke, hækle eller læse mens vi kører, jeg bliver køresyg, hvis jeg ikke har hovedet fremadrettet :-/
    Vi har stadig sommerferien til gode og den skal holdes i Østrig.

    SvarSlet