Sider

søndag den 5. februar 2012

Weekend-sysler

Havde ellers de bedste forudsætninger for at få lavet en masse denne weekend
- ingen planer og megen tid helt alene hjemme. . .
Men energien og lysten har manglet, så det er ikke blevet til det vilde.
Har dog fået strikket denne lille baby undertrøje færdig,
men var så optaget af x-factor, at jeg glemte at lave knaphuller . . .
Næste gang tror jeg, at jeg istedet vil prøve denne opskrift
 - ret smart måde den er lavet på.
* * * * *
Nedtælling til ferie er startet, 
og listen med projekter er lang ;0)
så det vælter snart ind med indlæg og lutter go'e idéer 
håber jeg . . . 

6 kommentarer:

  1. Sikke skønt med en weekend uden planer. Ej hvor ærgerligt med en undertrøje uden knaphuller- hvad gør du så ?..

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Kender godt dt man at have en masse planer, ol hvad man gerne vil nå og pludselig en weekenden slut og man nåede ikke en .......... Nå men det er nu også meget rart bare at slappe af en gang imellem og lave ingenting
    Men kan se på din blog, at du vist ikke drømmer tiden hen
    God aften jeanett

    SvarSlet
  3. Tak for kommentarer ...
    tænker jeg kan redde den med trykknapper under en knap i midten - øverst fik jeg lavet knaphullet og den nederste syr jeg bare helt fast.
    Så kan trøjen vist godt bruges ;0)

    SvarSlet
  4. Den er da super sød også uden knapper :-)

    Kender godt til det med gerne at ville lave en masse, lysten til det er der, men energien er væk. Håber den snart er retur ved dig.

    SvarSlet
  5. Den er da super sød også uden knapper :-)

    Kender godt til det med gerne at ville lave en masse, lysten til det er der, men energien er væk. Håber den snart er retur ved dig.

    SvarSlet