Sider

onsdag den 8. februar 2012

Kæmpe rom-kugle

Yngstemanden skal have kage med i morgen til kageboden på skolen
(de samler tilskud til en bornholmertur, og sælger derfor kage hver torsdag)
Havde forleden set denne opskrift hos Randi
og tænkte, at det måtte kunne give lidt ekstra point som mor ;0)
* * *
Har brugt Randi's opskrift
1 hindbærroulade, 1 mazarintærte og kakao,
men tilsatte yderligere lidt squach-muffins fra fryseren
(de var selvfølgelig tøet op)
syltetøj og flødeost (ikke light)
De sidste ting havde jeg set andet sted i cybercpace . . .
Nu er de trillet og klar,
og jeg kan indtage som sofaen, som verdens sejeste mor
mon ikke?
;0)

4 kommentarer:

  1. Jo du kan indtage sofaen med god samvittighed. De der "rom-kugler" bringer altid lykke. Jeg vil ogsa prøve Randis opskrift eller din :-)

    SvarSlet
  2. Det var et spændende mix.. seje mor merete.. Tror også det er et hit - ja selv for en slikmund som mig.. det må jeg prøve.. :0) Mums...
    KH Iben

    SvarSlet
  3. Så godt Randi´s opskrift, men har ikke lige fået den af prøvet.
    Det ser lækkert ud, så det må jeg prøve en dag.
    Mine drenge elsker romkugler.

    Ha´en dejlig dag
    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Helt sikkert - romkugler er lig med verdens sejeste mor :-) Utrolig så nemt det nogengange kan være, ikke :-)

    SvarSlet