Sider

søndag den 29. januar 2012

Gevinst og strik

Hallo - se lige her hvad jeg har vundet hos Randi
♥ Herligt ♥ 
- lige hvad jeg manglede 
Tusind tak.

Har gang i en masse strik for tiden, 
- ikke mindre end 2 drengebørn i vente i nærmeste familie i år ;0)
men er jo ikke turbo-strikker, 
så der er ikke meget at vise frem endnu



Har stadig lidt problemer med blogger . . .
Nogen der ved, om der er begrænsninger på, 
hvor mange man kan ha' på sin blog-roll?
Kan simpelthen ikke få de sidste sat på . . 

5 kommentarer:

  1. Hej Merete.

    Tillykke med de fine Maskemarkøere.
    Det jo lige dig.

    Ang. blogrullen, ved jeg ikke om der er begrænsninger for hvor mange man har, tror det er 500
    Men det mener jeg ikke jeg har og jeg har også problemer med at tilføje nye.
    Syntes snart jeg er ved at være træt af blogger, der er evig og altid problemer herinde.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Sjovt nok så er det lige det problem jeg døjer med lige for tiden....hmmm mærkeligt.....
    Smukke maskemarkører.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  3. Jeg har også det samme problem med ikke at kunne tilføje nye blogs på min blogroll.

    SvarSlet
  4. Tillykke med din fine præmie :-)

    Fortsat god dag :-)

    Knus Anne-Mette

    SvarSlet
  5. du bliver helt sikkert glad for din gevinst ...( jeg har selv været heldig tidligere ) ..
    ang. bloggen har jeg ikke haft problemer siden jeg skiftede til google chrome ...
    knus♥

    SvarSlet