Sider

søndag den 8. januar 2012

Propper, aftensmad & strik

Forkølelsen hænger desværre stadig fast i mig
- er træt træt & træt, bihulerne driller, og jeg har de mest forfærdelige propper i ørerne
 Gode råd modtages gerne, men ellers ikke mere sygdomssnak ;0)
* * * * *
Mangler du en idé til aftensmaden
kan denne æggeroulade varmt anbefales.
Ville forsøge mig med dobbelt portion, og derfor ser min lidt mere fast ud end Majkens,
men den smagte lækkert.

Har fået færdiggjort et par vanter mere 
denne gang til ældste.
Mine egne fik en tur mere med i vaskemaskinen,
da jeg ikke syntes de var filtet nok,
Hmmm . . .
nu har yngste fået dem med på ski-tur ;0)


7 kommentarer:

  1. Skønne vanter mon jeg kan nå at strikke sådan et par inden jeg drager på ski næste søndag.

    Håber du snart slipper af med forkølelsen, den har da efterhånden hunget ved et stykke tid.

    Mange hilsner
    Anne-Mette

    SvarSlet
  2. Uhmm... det ser lækkert ud.
    Tak for opskriften.
    De vanter er bare for lækre.
    Kan jeg ikke bestille et par i de striber, men bare med mørkerød kant, så de passer til min nye jakke.
    Det ville være nice.

    God bedringe , håber snart du/i er ovenpå:-)

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Hvor ser det lækkert ud det mad. Jeg bliver helt lækkersulten:o)
    Den opskrift må jeg prøve

    SvarSlet
  4. God bedring til dig.
    HVor ser den lækker ud den æggeroulade - den skal vist prøves når ungerne kommer hjem på weekend.

    SvarSlet
  5. Rigtig flotte vanter:)og den roulade skal da prøves af,tak for at dele linket:)
    Håber du kommer af med forkølelsen....

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  6. Åh der er da mange der er ramt af sygdom.. Go bedring.. Sikke en lækker roulade.. Mums.. Dine vanter er fede og i et super farvevalg:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  7. tak alle ...
    ps - Susi - skal tænke på dig . .

    SvarSlet