Sider

onsdag den 6. februar 2013

Hvem vinder?

Har lige været til konfirmand modeshow 
- super flotte modeller, siger den stolte moder ;0)
Tøj til dagen er dog ikke endelig bestemt / indkøbt endnu, 
men mon ikke vi når det.
* * *
Nu skal der lige pakkes gaver ind, 
så vi kan blive klar til at fejre mellemste i morgen
tænk engang - hun bliver 18 år . . .  snart ingen børn mere . . .
 * * *
Inden det er sengetid er det vist tid til at finde en vinder af tasken.
Har brugt random.org, men kan ikke hitte ud af at få billede lagt ind
146 lodder og masser af nye læsere 
- dejligt I havde lyst til at deltage.
Vinderen blev nr 25 - Helle
send mig fluks en mail med din adresse, så sender jeg tasken.
* * *
og til alle I andre . . . 
så sælger jeg de sidste tasker til januar priser 165,- + porto
er du interesseret, så send en mail . . .
* * *
Kedeligt indlæg uden billeder,
men lover snart flere billeder fra syværelset.
Men kors hvor tager det lang tid at rydde op og sortere


T

5 kommentarer:

  1. Ej det er jo MIG ;O)))))) jubiiii. Glæder mig til at få sådan en flot taske Merete, hvis du vidste hvor mange gang, jeg har været inde og se på dine flotte tasker. Sender straks en mail.
    Kh Helle

    SvarSlet
  2. Tillykke til Helle - og tillykke med din datter:0)
    Vil du ikke være med i min give away??
    KH Iben

    SvarSlet