Sider

fredag den 10. september 2010

Udtrækning Giwe-away.....

Så kom den "store" dag....
Udtræning af min første giwe-away !

Yngste hjalp, så det gik rigtigt til - ikke noget snyderi, lukkede øjne og det hele ;0)


Vinderen blev:

Mette B
 indkøbs, strikke eller andet ... net
 og første side-gevinst gik til :

Margith ( Emilie's hjørne)
- æble/kaffekops-bordskånere 
og den næste side-gevinst gik til:

Ditte ( Smykkestykke)
Lille pung og et ark klistermærkater - så det ser ud af lidt mere ;0)
 
Håber gevinsterne kan bruges...
Send mig lige en mail med jeres adresser, så jeg kan komme på posthuset ;0)

Tak til alle, som ville lege med...
Ville gerne have sendt en lille ting til jer alle
Men må nøjes med at ønske

Go' fredag aften

6 kommentarer:

  1. Pokkers - nå men jeg har held i kærlighed så ;)
    God weekend til dig.

    SvarSlet
  2. Ej for pokker, sikke nogle skønne ting du har lavet og har haft med i give away, selvfølgelig kan vinderne li gevinsterne.
    Skønt broderi og dejlige æbler
    Stine:)

    SvarSlet
  3. Helle:
    Ja det er jeg sikker på du har... ;0)
    Stine: tak for det ...

    SvarSlet
  4. "Iiih, hvor heldig kan man være?", var det jeg udbrød, da jeg så mit navn herover :)

    Jeg glæder mig rigtig meget til at bruge mit nye strikke/ hækle/ sy-net :D

    Klem fra mette, som også har held i kærlighed ;o)

    SvarSlet
  5. JUBIII!!! Det er første gang jeg vinder noget i en Give Away!!! Juhuuu!!!

    Fed pung! Glæder mig til at modtage den.

    SvarSlet
  6. Hej Merete!
    Hvor er jeg glad, de er da supersøde.
    Tusind Tak.
    Knus.

    SvarSlet