Sider

lørdag den 18. september 2010

Hurra & tillykke....


Det bliver ikke altid til helt så meget af det kreative, som jeg planlægger ...
Det er nu hverken ideer eller materialer, der mangler -
men der er bare så meget andet, der også skal nåes...
arbejde, rengøring, vasketøj, madlavning, indkøb, hente og bringe osv...
og ind imellem også hvilepauser til en dårlig ryg -
I kender det sikkert ;0)

Men så var det jeg tænkte, at selvom det er 100 år siden,
jeg har lavet disse, er ideen da stadig go'

Både æske og flag er fra en bog - husker dog ikke hvilken ...
Andre æsker kan jo også bruges,
men jeg burde også kunne finde ud af at scanne mønsteret ind og maile til dig,
hvis du ikke kan leve uden ;0)
Bare send mig en mail

Flagene er lavet af gamle aviser, men andet kan også bruges - gl nodepapir feks
De er malet med tynd rød vandfarve, så man kan se teksten igennem.
De  hvide streger er med tykkere maling, så det dækker.
De er dobbelte, og herefter limet sammen over en fin snoet rød/hvid snor

Jeg bruger dem feks med æske + penge til fødselsdagsgaver
eller uden æsken til at vedlægge et fødselsdagsbrev, der skal sendes pr post.

God fornøjelse

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar