Sider

lørdag den 24. juli 2010

Køkken

Vi svinger stadig med malerpenslerne her, og når vejret er for usikkert til at male ude, så finder vi da bare noget at male inde ;0)

Køkkenet har fået en tur - og nøj hvor det trængte !
Havde limegrønt (min ynglingsfarve - de der kender mig er ikke i tvivl ) på 2 af væggene, men trængte til fornyelse.... og rengøring ;0)

Nu er det hvidt overalt, og jeg har fået tilført lidt mere af den stil, jeg så godt kan lide uden at vælte hele køkkenet og tømme pengepungen ;0)
Går dog stadig og lurer efter noget lyst til gulvet, istedet for det gamle kirsebærfarvede trægulv.
Har måske fundet noget der kan bruges idag, men tænker stadig.

Alle skuffer og skaber er gjort rene, og der er ryddet op - super dejlig fornemmelse ...
Med skrantende helbred tager ting tid, men det er bare så lækkert, når man er færdig, så pyt med man bliver lidt træt...

 Har også fundet plads til mit nymalede loppefund fra tidligere indlæg
og en lille hylde jeg fandt på loppemarked her tidligere på sommeren.

¨
Og så med lidt nyt tilbehør fra min ynglingsbutik....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar