Sider

tirsdag den 20. juli 2010

Besøg i haven

Sædvanligvis lægger jeg ikke billeder af ansigter/personer på min blog,
men idag har jeg fået lov ;0)
(kunne nu også godt have undværet mig selv bagfra ... )

Er så super glad / stolt / beæret over idag at have haft besøg:


Selvom jeg har været så fræk selv at kontakte ham,
så kommer beskedenheden alligevel op i en (for det/vi er jo heller ikke noget særligt...)
når han så tager sig tiden til at besøge os.

Men en kæmpe oplevelse for os
tusind tak for det... 

Se også her hvor billederne er meget flottere...
I aktion:
Og denne her sprang ud i dagens anledning, hvor heldig kan man være?
( Frø fra Claus Dalby ifm opstarten af hans blog 
dvs de få der er overlevet Handymandens rive ) 

Posted by Picasa

10 kommentarer:

  1. Så fant jeg deg :) Det var bra, for du har det havehuset som jeg vil ha - og da kan jeg titte og vise hvordan jeg vil ha det. Gratulerer med storfint besøk i haven av Claus!

    SvarSlet
  2. Hei!
    Jeg fant den kjempefine bloggen din fra Claus Dalby's blogg!
    Har vært en liten runde og kikket i bloggen din, og likte veldig godt ditt nye havebord.
    Sommerhilsen fra Bente i Norge

    SvarSlet
  3. Det må have været en spændende oplevelse at få besøg af Claus Dalby! Og dit link til Claus' blog fortæller historien om dit skønne drivhus. Dejlige billeder både her hos dig og hos Claus!

    SvarSlet
  4. Du kan kun være stolt af og have sådan en dejlig have. De n er virkelig et syn værd.

    SvarSlet
  5. Tusind tak alle sammen.
    Ja det var en super fin og dejlig oplevelse
    som vi alle her vil huske længe ;0)

    SvarSlet
  6. Det er virkelig et skønt drivhus du har :)

    SvarSlet
  7. Vidunderlig drivhus og blogg.
    Jeg MÅ følge deg!
    God sommer
    mvh Kate:)

    SvarSlet
  8. Ja jeg vil bare sige at sådan et hus må jeg have..:-)
    Men så er det bare det med HANDYMANDEN...!
    Heldige dig der har sådan en...:-o)
    Og at have Claus på besøg må have været en oplevelse.
    Skøn blog du har, nu har du fået endnu en fast følger..:-o)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  9. Hejsa- nej hvor dejligt at i har haft besøg:o)Sikken nogle fine billeder. Mit skab har jeg haft i en butik jeg havde engang i Ålestrup, men du kan købe den i Birgitteslilleaneks.dk der kan du se den under møbler og hun har brugt mit billede!!! det er jeg lidt stolt over:o)God weekend Betina

    SvarSlet
  10. Waw et flot væksthus! Jeg er imponeret. Tak for kikket god weekend!

    Maria

    Den eksperimenterende have

    SvarSlet