Sider

onsdag den 3. januar 2018

Så blev det 2018 . . .

og lidt af julens kreerede gaver kan vises frem :

Havde lavet adventgaver til et par søde veninder.


1. søndag i advent
Julen sig nærmer, vi skal til at pynte op :
nogle fine hjerter syet i pergamopapir
billedet har jeg fået slettet, men ideen fundet her på pinterest

2. søndag i advent
Julens indkøb skal fragtes hjem:
i nogle indkøbsnet syet i forskellige stoffer
heller ikke her har jeg fået gemt billede

3. søndag i advent
Tid til et julebad:
en strikket vaskeklud, små sæber og en håndcreme

4. søndag i advent
til at tage med på farten:
 en fik toilettaske til at tage med på rejser
og en fik denne strikke/hækle taske



I julegave fik jeg til min svigerinde lavet en brødserviet


og til hende og en anden veninde et strikket tørklæde
igen intet foto, men opskriften var Ribe af Sussie Haumann
Derudover fik de også en broche lavet at en strikke pind
ide fra pinterest


Så fik jeg strikket et tørklæde til min mor
Ebmla fra Filcolana 
ret sjovt at strikke, da der hele tiden sker noget.


Et halstørklæde til gemalen:
knap så sjovt at strikke - 2m derudad


et par vanter til en niece:


En nåleæske til en anden niece:



Når bare man kommer i gang i god tid 
kan man jo nå en masse :-)

Ældste datter havde også fødselsdag i december og fik
strikke/hækletaske og nyt etui til hæklenåle



Hun havde inviteret veninder til det helt store kagebord











Ingen kommentarer:

Send en kommentar