Sider

torsdag den 5. januar 2017

Julegaverne 2016

Så gik den jul og nytår med . . .
Jeg har desværre tilbragt det meste af tiden skiftevis i seng og på sofa
- som en stor del af resten af Danmark tror jeg.
Nå nu går det den rigtige vej og 
2017 kan begynde for alvor.

***
Som lovet  et par billeder af de gaver jeg har lavet denne jul:

Et par små broderede nålepuder - ca 4cm i diameter og 5 cm høje.


En knop-pude i silke/uld/alapaca
Havde jo lige lavet en til mellemste - så det trak lidt ud af  lave nr 2, men færdig blev den.


En lille æske med broderi til broderigarner mm 


Derudover havde jeg fået lavet :
en brødserviet, 
hørviskestykker med eget tryk og 
hjemmestrikkede karklude, 
men disse blev ikke foreviget - sådan kan det gå en i travl tid . . . 

****
Nu skal der gang i masser af flere hem'ligheder til dette års kommende festligheder.
Der er nok at tage fat på med runde fødselsdage, bryllup og et sølvbryllup nært forestående.




2 kommentarer:

  1. Sikke skønne ting, du har lavet - rigtig gode ideer for mig :)
    Mit barnebarn har fået øje for fine nipsenåle og vil gerne have en nålepude til dem, jeg kan ikke brodere så fint, men ideen med at lave nålepuden på en lille skål, den tager jeg til mig - tak :)
    Puden i boblemønster, den er bare flot og den brodere æske - hold nu op, dem der får gaver af dig, de er heldige.
    Godt nytår

    SvarSlet
  2. Det er nogle utrolig fine gaver du har fået lavet.
    Dine nålepuder er helt vidunderlige. Hvor har du underdelen til dem fra?

    Venlig hilsen
    Anne-Mette

    SvarSlet