Sider

søndag den 21. juni 2015

Udflugt

Fredag bød på en dejlig fridag og udflugt med en sød veninde.
Første stop var udstillingen på Skals 
- masser af fine sager
dog ikke meget broderi i år efter min mening,
ihvertfald ikke meget nyt . . .


Næste stop var en tur i City-Stoffer i Århus
- lidt af en omvej hjem, men havde hørt så meget godt om dem,
så måtte forbi og kigge . . . 
Lækker lækker butik - fik masser af fine stoffer med hjem.
Men mere om det en anden dag . . 
her er nemlig travlt med forberedelser til studentergilde ;0)

1 kommentar:

  1. Fine ting I har set - det må være god inspiration. Jeg kigger engang imellem på Skals' hjemmeside - men ikke så meget, at jeg har set tidspunktet for udstillingen, men tænker, der må være meget inspiration at hente.
    City-stoffer i Aarhus - selv om jeg ikke syr særlig meget, så kan jeg ikke lade være at gå ned i butikken, hvis jeg kommer forbi - der er dejlige ting og sager :)

    SvarSlet