Sider

tirsdag den 15. april 2014

Forårsfornemmelser

Godt vi har påskeferie for sikke et vejr, det har været i dag.
En super skøn forårsdag i haven har vi nydt . . . eller nogen af os måske kun?
Hvis du spør' mig, har vi hygget os med at gøre pavillonen sommerklar, 
så der dufter af ajax.
Vi har fået fjernet de døde fluer i vinduerne,
og fjernet ukrudt og græs i store stakke i bedet omkring.
Det er blevet så fint.
Hvis du spør' Roldingerne . . . tjae . . . 
tror nu også på, at de har hygget sig med det ;0)
og hvis du spør' hundene . . . et klart ja 
- de har snorket højt hele aftenen i stuen.
Så mangler vi bare resten af haven . . . mon alle mand er klar igen i morgen?


♥  ♥  ♥

Ind imellem bliver ferien også brugt på sy-værelset,
og jeg har bl.a. fået syet en ny forårs-jakke.
Den er mørkeblå med detaljer af neon orange.
På billedet ser den dog noget lysere ud, men den er helt mørk marineblå.
Syntes foret trækker lidt nogle steder, men hvem lægger dog mærke til det . . .




3 kommentarer:

  1. Åh, ja. Det er da ren forårs hygge, når sådan en skøn pavillion er klargjort :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er hel vild med din jakke. Jeg har været den halve by rundt, for at finde noget der ligner. Det er desværre ikke lykkedes. Det mønster gad jeg godt eje:-)

    SvarSlet
  3. Tak skal du have ... det er jo et kjole/tunika mønster oprindeligt og desværre et jeg har fået af en veninde som hun selv har bikset sammen efter et eller andet købe mærke tror jeg . er lidt ked af at dele det med dig på den baggrund. Men tænker at hvis du har syet noget før er det ikke det sværeste at efterligne udfra et du ved passer dig på feks en tshirt - se evt også mine tidligere indlæg på kjoler lavet på den måde ... Håber du finder ud af noget ;0)

    SvarSlet