Sider

onsdag den 13. juni 2012

Med lys og lygte

har vi ledt efter en studenterkjole.
Enten var de for rå-hvide, for dyre eller bare forkerte.
 * * *
Fandt en kjole, som var fin, men forkert farve
Med den i tankerne lavede jeg selv et mønster, 
indkøbt stof og foer for 100 kr
og med lidt tilretninger undervejs.
Voila
ét stk studenterkjole 
der passer både i størrelse, farve og pris

Lige trådt ud af badet,  
klar til at krybe til køjs, og læse videre til eksamen i morgen . . .
"Du tar' bare ikke billede af mit hoved . . . vel?"
nej da ☺


7 kommentarer:

  1. Stol altid på Mama :)

    Åg Gud skal vi igennem sådan et kjolecirkus igen ?? Jeg troede, at det nu var en lang pause mellem konfirmationsen og brylluppet. Så heldigt for dig, at du kan sy.

    Giv den hovedløse et eksamens-held-og-lykke-knus fra mig.

    SvarSlet
  2. Så sød og enkel en kjole - hun bliver rigtig fin :0)

    SvarSlet
  3. Sikke en yndig kjole. Jeg er vild med det helt enkle look. Held og lykke med eksamen. Uhh hvor blir det spændende.

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Rigtig sød kjole og så til den pris, hvad mon den, du havde set kostede!
    Håber hendes eksamen går godt og I må få en dejlig studenterfest :-)

    SvarSlet
  5. Sikken en smuk kjole og den bliver garanteret endnu smukkere når prikken over i'et... studenterhuen kommer på ;o)
    Jeg ønsker alt muligt held og lykke med læsning og eksamen.

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  6. Meget smuk og flot handmade kjole ala Merete design.. Du kan altså bare mange ting.. Kender godt det med at andre ikke må se med (altså billeder)..Sød pige.. Ønsker hende en go eksamen:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  7. Tak for de søde kommentarer...
    ps - eksamen gik fint ... aå nu er 2 ud af 4 klart ♥

    SvarSlet