Sider

lørdag den 12. februar 2011

Hverdagsbilleder #6

Dagens emne i Hanne's blogleg er:
Vil du med hjem og se mine frimærker - noget om at samle..

Samler på gode venner, dejlige minder mm ... men jo nok ikke det, der er menes her ...

Elsker gode tilbud, skønne loppefund, og så støder man jo af og til på ting, man bare må eje...
bøtter, dåser, pænt papir, blyanter, nips, stof, garn....
hmm... tjae og hvis det så er grønt, så må det med hjem ;0)
 
Ses vist også tydeligt, at børnene kender min svaghed for grønt ...


6 kommentarer:

  1. flot og ja jeg kan godt se du holder af grøn :)

    SvarSlet
  2. Smukt sat sammen, bliver helt i godt humør af at kigge på :)

    Iben

    SvarSlet
  3. Jeg er jo også grønelsker om en hals, og jeg øv'er over at alt mit indbo er opmagasineret. Jeg bor på stadigt på krisehjemmet og jeg saaavner mine ting. Når jeg ser dine samlinger bliver jeg endnu mere forelsket i grøn og det ser søreme godt ud hos dig:))

    KH Henriette

    SvarSlet
  4. GRØNT er sundt, grøn er håbets farve, man er på den lysegrønne gren...grønt er dejligt!

    SvarSlet