Sider

onsdag den 24. november 2010

Mere sne...

Udsigten fra stuevinduet her til aften.
og ja det er smukt,
men også rigtig øv, når man skal ud og køre i det hver dag..

Det ligger allerede i meterhøje stakke nogen steder langs vores vej,
som kommunen ikke har som 1.prioritet ifm snerydning.
Ville gerne vise billeder, men det er mørkt, når jeg kører om morgenen, og mørkt når jeg kommer hjem.
- og på landet er mørkt altså bare mørkt,
så selvom sneen lyser op, er det ikke nok med en lille blitz ... ;0)

4 kommentarer:

  1. Det er rigtig smukt - men hvor er det besværligt.
    Vi får heller ikke ryddet sne, men jeg kan jo heldigvis bare blive hjemme.
    Lasse kører i den lille "lastbil" - jeg kan ikke lige huske, hvad sådan en hedder, men den kører fint igennem sneen.

    SvarSlet
  2. Hej Merete!
    Smukt og uprakisk er sneen.
    Er det kun mig som synes din skrift på bloggen er meget lille? Måske det siger mere om mine briller :-)
    Knus

    SvarSlet
  3. I har godt nok fået meget sne hos jer og smukt ser det ud, men det er, som du siger, forbandet at køre i. Hilsen Jette

    SvarSlet
  4. Jeg elsker sne, men forstår godt, at de fleste synes det er træls at køre i. Min bedre halvdel der er chauffør bander det langt væk ;o)
    Ja, ude på landet er det RIGTIG mørkt. Men så er der heller ikke noget kunstigt lys til at spolere hyggebelysningen og det flotte hvide landskab udenfor vinduet...

    Go' aften til dig...
    Britta

    SvarSlet